Co dalej?

Bądź gotów powiedzieć, kim jesteś i co robisz, z przekonaniem i bez przeprosin. Korzystaj z najskuteczniejszych narzędzi internetowych (Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn) dostępnych do rozpowszechniania wiadomości. Używaj sieci społecznościowych jako witryn „wskazujących”; tj. wskazywać wszystko, co Twoim zdaniem może zainteresować Twoich fanów i obserwujących.

Mimo że sieci społecznościowe jak https://www.facebook.com/ są dziś niezbędne (musisz ich używać!), Nie lekceważ potęgi innych metod rozpowszechniania informacji: marketing szeptany, narzędzia marketingu internetowego i witryny, public relations, posty na blogach, felietony artykuły, przemówienia, e-maile, biuletyny i staroświecki, ale wciąż niezbędny telefon.

Jeśli podejmiesz te kroki, będziesz na najlepszej drodze do zostania swoim własnym szefem. Ważne jest, aby pamiętać, że nie jesteś sam. Jeśli chcesz „być swoim własnym szefem”, ale nadal czujesz, że utknąłeś, sięgnij i połącz się z innymi przedsiębiorcami na różne sposoby. Możesz być zaskoczony bezcennymi kontaktami, które są na wyciągnięcie ręki.